telefonicznie: 725 301 328 (dla usprawnienia procesu zalecana jest jednak forma pisemna lub mailowa).
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, e-mail lub nr telefonu),
datę zakupu i numer zamówienia,
przedmiot reklamacji (który produkt jest reklamowany) i opis stwierdzonej wady,
żądanie związane z reklamacją (np. wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Opcjonalnie można dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę), co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Rozpatrywanie reklamacji
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od momentu jej otrzymania.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania (np. naprawi lub wymieni towar na nowy, dokona zwrotu pieniędzy lub zaproponuje inne rozwiązanie, zgodnie z przepisami prawa).
W sytuacji, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga dodatkowych wyjaśnień, zdjęć lub informacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie. Termin 14 dni może ulec odpowiedniemu wydłużeniu, jeżeli Konsument w tym czasie nie dostarczy wymaganych informacji.
Dalsze kroki
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich lub dochodzić swoich praw przed sądem powszechnym.